Vond be a közönséget!

Let's think via Google!

2013/03/16. - írta: Bernschütz

Bejegyzés alcíme...

logo_thinkinsights.jpgGoogle mint a keresőszolgáltatásokban nagy óriás, a tudások szemantikus szórásában is elől akar járni! Az információ a legfontosabb, összekeresi nekünk a google, akár saját , akár más szektorok hirdetéseinek felajánlásai közül válogathatunk.  A legnagyobb örömünkre! Let's think via Google! Így könnyebb lesz példákat hozni szemináriumokon, és még egy adatbázissal többet ajánlhatok hallgatóknak. A példák valóságosak, és ha a marketing célokhoz rendelt kampányokat nézzük, akkor szépen be lehet mutatni a különbségeket, érzékeltetni a célok és eszközök, képi elemek változatosságát!

Google makes the web work for you.googlethinkers.bmp

Az adatbázisok kezelése sokszor nehézkes, sőt utóbbi időben a könyvtárak nem tudják megfizetni az adatbázisok kezeléséért kiszabott díjeket, így egyre kevesebb jut el hozzánk! Korábban Opensociety.org foglalkozott ingyenes cikkajánlattal, de ez tudományterületre szorítkozott, inkább orvostudományokról lehetett rajta olvasni, mint alkalmazott közgazdaságtanról! :) (úgy láttam azóta ez a site megszűnt, beszűntették :( )

De a tudás nem öncéle és "ideas worth spreading", ahogy TED is mondja!

A Google a legújabb oldalával a kampányok csokorba gyűjtésével, cikkek, videók összegyűjtésével, különböző filterek nyújtásával segíti elő az információéhes olvasók munkáját.

De nemcsak a hallgatóknak, jó, hanem az üzletnek is.

Google's commitment to your business.

Creative sandbox funkcióban, teljes kampányokat mutatnak be, lehetőségeket, amelyeket a cégek is felhazsnálhatnak. Persze a legújabb, google szolgáltatásokat is megemlítik.

Funkciógombok:

1. Industries

számtalan szektor közül válogathatunk. A válogatás alapja a filter, ami lehet: szektor, technológia, reklámtípus szerinti, illetve régió.

2. Marketng objectives:

négy célt különböztet meg:

build awareness, influence consideration, drive sales, grew loyalty - nagyben megfelelve a elméleti marketing célkitűzések sorának.

3. Ad types:

reklámok típusai között is lehet keresni: kersztmegoldások, mobil, online, keresőmarketing, közösségi, videó felületek.

4. Perspectives

milyen lehetőségek vannak a levegőben? mi jár globálisan a cégek fejében?

5. Creative sandbox

komplex kampányajánlatok

6. Products and tools:

google ajánlatok, referenciák

Közben a google folyamatosan várja a visszajelzéseket, survey kitöltés által.

Mint minden adatbázisnak, ennek is a rákfenéje az újabb feltöltések adják, remélem sokan meglátják a lehetőséget és résztvesznek, és megosztják tapasztalataikat.

 

Címkék: Címkék
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://oktatas.blog.hu/api/trackback/id/tr635138287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása