Vond be a közönséget!

Színház az egész világ. És színész benne minden tanár és tanárnő.

2015/11/05. - írta: Bernschütz

images.jpgÚj módszert ajánlok. Kicsit rizikós, de egyszerűen változni kell a korral, az oktatásnak is. Nincs mese. Az új kor hallgatói materialisták, azonnali tudásra vágynak, és mindenféle hitelességre éhesek. Google-n 5 perc alatt utánanéznek az oktatónak, értékelik és majd e szerint hallgatják, vagy nem...

Szoktak hívni engem trainingek tartására is, különböző témákban: módszertani, kutatási, avagy Z generációs. Mint oktató nekem, néha talán jobb is, hozzáértő közönségnek beszélni. Látom szemükön azonnal, hogy miképp fog ebből a tudásból előnyt kovácsolni cége, vagy maga számára. Oktatónak is nagyszerű dolog, kicsit elszakadni a fiataloktól, és együtt alkotni menedzserekkel, vagy valódi piaci problémákat megoldani.

Marketingkutatás tantárgyat örököltem meg idén. De már volt egy szép hosszú training előadássorozatom Módszertanhoz. Összevetettem a könyvvel, osztottam-szoroztam, frissítettem, majd bevittem órára a feldúsított training előadásokat.

 Majd elhangzott tőlem a kulcsmondat:

A félév során egy üzleti módszertani előadássorozatot egészítettem ki számotokra, úgyhogy tekintsétek úgy, mintha több 10 000 ft-os trainingen vennétek részt a félév során.

Innentől kezdve, mint a kisangyal, a hallgatók jegyzeteltek, figyeltek és kérdeztek, követték az előadásokat. Ha már mások ennyit fizettek ezért, mi meg most ezt itt megkaphatjuk...Megváltozott a viselkedésük, mintha én mint marketing oktató sosem alkalmaztam volna saját diszciplínámat magamra :).

Mi a tanulság?

Add el magad! Igen, megváltozott a közönség, de ennek a változásnak ellenmenni felesleges. Tapasztald meg, ebben a megváltozott világban, mik a szabályok és aszerint játssz!

 PS.: Mi különbözteti meg az oktatót a színésztől? Az oktató ismeri név szerint a közönségét. 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://oktatas.blog.hu/api/trackback/id/tr828052982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

endretango · http://endretango.com 2016.02.07. 23:43:51

Nekem nagyon tetszik ez a bejegyzés!

Várom a folytatást, hiszen jómagam is egyre többet találkozom ennek a generációnak a tagjaival!

üdv,
x-y
süti beállítások módosítása